Noord-nederland

Camminghaburen
Object moved

Knblo
Wandelclub wijkvereniging t zand | knblo wandelsportorganisatie nederland. website van wandelsportbond knblo-nl. informatie voor wandelaars, wandelclubs en hun leden. met vele honderden wandeltochten.

Opendi
Noord/noord-oost wijkvereniging in katwijk (katwijk), tel: 0714015879 - woningbouwverenigingen in katwijk (katwijk) - opendi katwijk (katwijk). noord/noord-oost wijkvereniging in katwijk (katwijk) met telefoonnummer: 0714015879, adres en interactieve plattegrond. bel noord/noord-oost wijkvereniging nu gratis op of schrijf een beoordeling.

Rubrieken
Wijkvereniging en wijkcentrum rubrieken.com. rubriek wijkvereniging en wijkcentrum de site met wijkverenigingen en wijkcentra of dorpsbelngen voor activiteiten in jouw wijk of buurt

Wijkverenigingdemolendraai
Wijkvereniging de molendraai

Wijkverenigingsamenactief

• Gebruikers zien vrijwillig beheer wijkcentra er niet van k..
    TIEL - Gebruikers van de Tielse wijkcentra die vanaf 1 januari niet meer door Moza´ek Welzijn worden beheerd, hebben er een hard hoofd in dat Het Oosthonk, Westroijen en De Hertogpoort kunnen voortbestaan.
  • Akkoord over Alexander Hotel en Residence
    De eigenaren van het Alexander Hotel en de vertegenwoordigers van de wijkverenigingen De Zuid en de Vereniging Duinterrein De Laitterie en de Stichting De Zuid Next Generation zijn het eens over de...
  • Emmen zet mes in bomenbestand
    De gemeente Emmen gaat dit najaar ongeveer duizend bomen kappen. Volgens wethouder RenÚ van der Weide (Wakker Emmen) gebeurt dat deels op verzoek van bewoners en deels om bestaande bosschages uit te dunnen. In grofweg een kwart van de gevallen volgt herplant van bomen.
  • Al 55 jaar zot van Vastelaoved in Oud Gastel
    OUD GASTEL - Oud Gastel viert dit jaar dat er voor de 55e keer een carnavalsoptocht door het dorp trekt.
  • 'Leren verdedigen in de zaal'
    Op zijn 28ste zette Roy Van Der Linden dit seizoen verrassend zijn eerste stappen in het zaalvoetbal. Vanavond komt hij voor het eerst in een derby in acti...
  • Opinie - Na de burger is de politiek aan zet
    Een jaar na de presentatie van de nieuwe 'Koers Bewonersparticipatie 2014-2017, vindt Henri Grootveld het oorverdovend stil in Eindhoven
  • Taart in Hoevenvoor makers leut-cd's
    HOEVEN - De Hoevense taart is dit jaar uitgereikt aan de organisatie die zich bezighoudt met het samenstellen van de Hoevense Leut-cd.
  • 'Emmen spant dorpsverenigingen voor zijn karretje'
    De gemeente Emmen slaat door in haar poging de bevolking te betrekken bij de plaatsing van windmolens.
  • Foto's: Veel publiek bij Rodermarktparade
    De traditie wil dat het tijdens de Rodermarktparade mooi weer is en dat was tijdens de jubileumeditie van zaterdag ook het geval. Het thema van deze keer was '75 jaar Volksvermaken' en de optocht vormde opnieuw een hoogtepunt van de Rodermarktweek.
Alfabet
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9