Noord-nederland

Camminghaburen
Object moved

Knblo
Wandelclub wijkvereniging t zand | knblo wandelsportorganisatie nederland. website van wandelsportbond knblo-nl. informatie voor wandelaars, wandelclubs en hun leden. met vele honderden wandeltochten.

Opendi
Noord/noord-oost wijkvereniging in katwijk (katwijk), tel: 0714015879 - woningbouwverenigingen in katwijk (katwijk) - opendi katwijk (katwijk). noord/noord-oost wijkvereniging in katwijk (katwijk) met telefoonnummer: 0714015879, adres en interactieve plattegrond. bel noord/noord-oost wijkvereniging nu gratis op of schrijf een beoordeling.

Rubrieken
Wijkvereniging en wijkcentrum rubrieken.com. rubriek wijkvereniging en wijkcentrum de site met wijkverenigingen en wijkcentra of dorpsbelngen voor activiteiten in jouw wijk of buurt

Wijkverenigingdemolendraai
Wijkvereniging de molendraai

Wijkverenigingsamenactief

• Plan aan vernieuwing toe
    Het bestuur van de Dorpsvereniging Groet heeft onlangs overleg gehad met de verantwoordelijk wethouder van de gemeente Bergen met betrekking tot verni
  • Wijkinfo op scherm
    Dagblad van het Noorden - Wijkinfo op scherm
  • Burgemeester Hafkamp op bezoek in dorpskernen
    Burgemeester Hetty Hafkamp gaat na de zomer maandelijks bij een dorpskern op bezoek. In een buurthuis of café gaat zij dan in gesprek met inwoners en ondernemers
  • Wijkinfo op scherm
    Bij de Spar aan de Van Ruysdaelstraat in Kostverloren wordt vrijdag het eerste wijkinformatiescherm in gebruik genomen. Burgemeester Peter Rehwinkel onthult het scherm, dat is bedacht door Jacob Bolhuis, raadslid van de Stadspartij.
  • Wijkwandeling met bewoners Tranendal
    Aankomende woensdag gaan burgemeester Jan Hoekema en wethouder Fred Sanders wandelen met de bewoners van de wijk Tranendal.
  • Ontspanningsvereniging Wijk 8 bestaat 40 jaar
    ROOSENDAAL ? OVW 8 viert haar 40 jarig jubileum op zondag 31 augustus van 13.00 tot 17.00 uur in de Eerste Roosendaalse Speeltuin Sint Joseph aan het Beatrixplein. De vereniging OVW organiseert al 40 jaar ontspanningsactiviteiten in de wijk Burgerhout voor kinderen van 0 t/m 12 jaar. Tot aan de jaren ?70 bestonden er 2 wijkverenigingen in Burgerhout: de vereniging Wijk 8 en de vereniging Vrouwenhof. Beiden organiseerden activiteiten voor kinderen in hun buurt. Wijk 8 in het deel van Beethovenlaan tot aan park Vrouwenhof en vereniging Vrouwenhof voor het deel vanaf het park tot aan de Laan van Henegouwen. ?
  • 't Kruis maakt zich op voor sport- en kerkveiling
    De eerste reacties op de aankondiging van de Kerk- en Sportveiling op 9 november in de kantine van de voetbal- en handbalvereniging KSV waren ont
  • Pluktuinen dwars door Arnhem
    D66 wil dat in diverse parken en op groenstroken in Arnhem zogenaamde pluktuinen worden ingericht. Deze tuinen met onder meer fruitbomen en ...