Noord-nederland

Camminghaburen
Object moved

Knblo
Wandelclub wijkvereniging t zand | knblo wandelsportorganisatie nederland. website van wandelsportbond knblo-nl. informatie voor wandelaars, wandelclubs en hun leden. met vele honderden wandeltochten.

Opendi
Noord/noord-oost wijkvereniging in katwijk (katwijk), tel: 0714015879 - woningbouwverenigingen in katwijk (katwijk) - opendi katwijk (katwijk). noord/noord-oost wijkvereniging in katwijk (katwijk) met telefoonnummer: 0714015879, adres en interactieve plattegrond. bel noord/noord-oost wijkvereniging nu gratis op of schrijf een beoordeling.

Rubrieken
Wijkvereniging en wijkcentrum rubrieken.com. rubriek wijkvereniging en wijkcentrum de site met wijkverenigingen en wijkcentra of dorpsbelngen voor activiteiten in jouw wijk of buurt

Wijkverenigingdemolendraai
Wijkvereniging de molendraai

Wijkverenigingsamenactief

• Groen Links start petitie
    Voor behoud van de Zenderse Esch en tegen de GVW
  • Twintigjarige bestuurder Nick Aerts laat leven op Antwerps..
    De twintigjarige Nick Aerts kwam zondagnacht om het leven toen hij met zijn auto tegen een boom op de Antwerpseweg in Beerse aanbotste. De klap was zo hevi...
  • 'Burgerparticipatie' bij beheer openbare ruimte in gemeent..
    HOOGERHEIDE - De gemeente Woensdrecht neemt het beheer van de openbare ruimte, zoals trottoirs, pleinen en speeltuinen op de schop. Burgers, (wijk)verenigingen, bedrijven en maatschappelijke organisaties moeten gaan helpen bij het onderhoud.
  • Merenwijk moet meer meepraten
    Winkelcentrum De Kopermolen moet grondig worden verbeterd. Dat vindt 72 procent van de Merenwijkers, zo blijkt uit de enquête waarvan gisteren de uitkomsten werden gepresenteerd. En waarop massaal is gereageerd, zo meldde het stadsbestuur.
  • Verzet tegen uitbreiding betaald parkeren in Emmen
    EMMEN - De directie van het Hampshire Hotel in Emmen verzet zich tegen de invoering van betaald parkeren op het parkeerterrein aan de Kerkhoflaan.
  • Luchtalarm in Kampen om rook door afvalbrand
    Vier bedrijven op het bedrijventerrein waar sinds vanochtend brand woedt bij schroothandel Regelink worden ontruimd, omdat er bij de brand blauwzuurgas vrijkomt. Inwoners van de stad zelf, waar de rook naartoe trekt, hoeven hun woningen niet te verlaten, omdat de concentraties van slechte stoffen daar heel gering zijn.
  • Zestiger verdrinkt in kanaal Dessel-Schoten
    In Beerse is donderdagmiddag het lichaam van een man gevonden in het kanaal Dessel-Schoten, meer bepaald aan de brug bij de Dijkstraat. Dat zegt de Turnhou...
  • Schuilplaats nu zelf dakloos
    Het onheil hing al een paar maanden in de lucht, maar vanaf deze week is De Schuilplaats officieel dakloos. De CDA-fractie heeft het Leidse gemeentebestuur gevraagd om toch nog eens goed te zoeken naar een betaalbaar pand voor de opvang van thuislozen. ?Want anders wordt een kwetsbare groep van onze stad hard getroffen?.
  • Leefbaarheidsfestival 2014
    Dit jaar wordt het Leefbaarheidsfestival in Zaanstad gehouden in het Rosariumpark in Krommenie en wel op zaterdag 13 september. Het festival wordt om 12.00 uur g
Alfabet
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9