Noord-nederland

Camminghaburen
Object moved

Knblo
Wandelclub wijkvereniging t zand | knblo wandelsportorganisatie nederland. website van wandelsportbond knblo-nl. informatie voor wandelaars, wandelclubs en hun leden. met vele honderden wandeltochten.

Opendi
Noord/noord-oost wijkvereniging in katwijk (katwijk), tel: 0714015879 - woningbouwverenigingen in katwijk (katwijk) - opendi katwijk (katwijk). noord/noord-oost wijkvereniging in katwijk (katwijk) met telefoonnummer: 0714015879, adres en interactieve plattegrond. bel noord/noord-oost wijkvereniging nu gratis op of schrijf een beoordeling.

Rubrieken
Wijkvereniging en wijkcentrum rubrieken.com. rubriek wijkvereniging en wijkcentrum de site met wijkverenigingen en wijkcentra of dorpsbelngen voor activiteiten in jouw wijk of buurt

Wijkverenigingdemolendraai
Wijkvereniging de molendraai

Wijkverenigingsamenactief

• Taart in Hoevenvoor makers leut-cd's
    HOEVEN - De Hoevense taart is dit jaar uitgereikt aan de organisatie die zich bezighoudt met het samenstellen van de Hoevense Leut-cd.
  • Graag meer gym, maar niet bij wet verplicht
    In de wet het aantal uren gymles vastleggen is niet de juiste weg naar fittere en gezondere kinderen, betoogt Rinda den Besten. Ze is voorzitter van de PO-Raad, de sectororganisatie voor het ... - Graag meer gym, maar niet bij wet verplicht - Nieuws, Onderwijs
  • Lindehof zwaait voorzitter Jan Torfs uit
    Wijkvereniging Lindehof zwaaide haar voorzitter Jan Torfs uit, een monument in het wijk- en verenigingsleven. Zeventien jaar was Torfs actief als ambassade...
  • Enquête over verkeer in Stroom Esch Borne
    BORNE - De wijkvereniging Stroom Esch houdt een enquête onder wijkbewoners over de verkeersoverlast. Centraal staat de vraag of de bewoners tevreden zijn met de voorstellen van de gemeente of dat de wijkverenigingen door moet gaan met verzet tegen het zware vrachtverkeer in de wijk.
  • Woonwijken verduurzamen
    BUNNIK ? - De gemeente Bunnik wil beleid maken om de woonwijken te verduurzamen. Dit wil ze echter in samenwerking met de burgers doen. Dat was de boodschap die wethouder Rob Zakee had tijdens de Algemene ledenvergadering van wijkvereniging Engboogerd maandagvond.
  • Nieuwe Dreef krijgt zwaar verkeer
    De meerderheidspartijen N-VA en BEERSEplus in de gemeenteraad van Beerse kozen het tracé van de Nieuwe Dreef als ontsluitingsweg voor het zwaar verkeer in ...
  • Feest bij 40-jarige buurtvereniging Pan in Heerle
    HEERLE - Burgerparticipatie is tegenwoordig het toverwoord.
  • Burgemeester Hafkamp op bezoek in dorpskernen
    Burgemeester Hetty Hafkamp gaat na de zomer maandelijks bij een dorpskern op bezoek. In een buurthuis of café gaat zij dan in gesprek met inwoners en ondernemers
  • Luchtalarm in Kampen om rook door afvalbrand
    Vier bedrijven op het bedrijventerrein waar sinds vanochtend brand woedt bij schroothandel Regelink worden ontruimd, omdat er bij de brand blauwzuurgas vrijkomt. Inwoners van de stad zelf, waar de rook naartoe trekt, hoeven hun woningen niet te verlaten, omdat de concentraties van slechte stoffen daar heel gering zijn.
Alfabet
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9