Noord-nederland

Camminghaburen
Object moved

Knblo
Wandelclub wijkvereniging t zand | knblo wandelsportorganisatie nederland. website van wandelsportbond knblo-nl. informatie voor wandelaars, wandelclubs en hun leden. met vele honderden wandeltochten.

Opendi
Noord/noord-oost wijkvereniging in katwijk (katwijk), tel: 0714015879 - woningbouwverenigingen in katwijk (katwijk) - opendi katwijk (katwijk). noord/noord-oost wijkvereniging in katwijk (katwijk) met telefoonnummer: 0714015879, adres en interactieve plattegrond. bel noord/noord-oost wijkvereniging nu gratis op of schrijf een beoordeling.

Rubrieken
Wijkvereniging en wijkcentrum rubrieken.com. rubriek wijkvereniging en wijkcentrum de site met wijkverenigingen en wijkcentra of dorpsbelngen voor activiteiten in jouw wijk of buurt

Wijkverenigingdemolendraai
Wijkvereniging de molendraai

Wijkverenigingsamenactief

• Bovenleiding weggehaald
    DELFT - De bovenleiding van de trein is vanwege de ontmanteling van het spoorviaduct volledig verwijderd. De sloop van het viaduct is begonnen.
  • Lintjesregen: als het miezert in Zeeland hoost het in Kape..
    MIDDELBURG - De jaarlijkse lintjesregen voorafgaand aan Koninginnedag heeft in Zeeland één duidelijke voorkeur: de gemeente Kapelle. Daar hoost het. Op een goede tweede plaats komt Schouwen-Duiveland. Elders miezert het alleen maar; in de gemeenten Goes en Vlissingen nog het minst.
  • Veilig Verkeer deelt Buurtlabels uit
    Buurten en dorpen die de verkeersveiligheid in hun eigen woonomgeving aanpakken, komen in aanmerking voor het Buurtlabel Veilig Verkeer van Veilig Verkeer Nederland (VVN). Het Buurtlabel Veilig Verkeer is bedoeld [?]
  • Rock Werchter jaagt alle scouts en wijkverenigingen tegen ..
    De vrijwilligers van het middenveld mogen geen slaven worden van Goliath, vindt Tom Vandenkendelaere. Hij is nationaal voorzitter van Jong CD&V.
  • Twintigjarige bestuurder Nick Aerts laat leven op Antwerps..
    De twintigjarige Nick Aerts kwam zondagnacht om het leven toen hij met zijn auto tegen een boom op de Antwerpseweg in Beerse aanbotste. De klap was zo hevi...
  • Parkeerbeleid in Bergen vastgesteld: één gratis vergunning..
    De gemeente gaat per adres één gratis parkeervergunning afgeven, in plaats van aan meerdere inwoners op één adres. Dat heeft het college van Bergen op 24 septemb
  • Leidse wijn proeven op zomerfeest Matilo
    Wie wil weten hoe Leidse wijn smaakt, kan zaterdag een slokje proeven. Op het zomerfeest van de wijkverenigingen Roomburg en Meerburg in Park Matilo is wijnvereniging Matilo aanwezig met een kraampje. Het zomerfeest wordt gehouden in het Castellum, het ommuurde terrein in het park, en duurt van 13 tot 17 uur.
  • Zonen en ouders runnen coffeeshop in kelder
    De handel in cannabis was voor een gezin uit Beerse een familiekwestie. In de kelder van hun woning hadden ze een volwaardige coffeeshop ondergebracht. Zel...
  • Brug 5 gaat vier maanden dicht
    Brug 5 over het kanaal Dessel-Schoten in Beerse krijgt vanaf maandag 2 februari een grondige opknapbeurt. De brug is 75 werkdagen afgesloten.
Alfabet
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9